ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΘΕΡΜΙΚΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ

Στο σημερινό μάθημα θα ασχοληθούμε με τις Πρώτες Βοήθειες στα Θερμικά Εγκαύματα.

Η συγκεκριμένη παρέμβαση θα υλοποιηθεί σε 2 διδακτικές ώρες.
 Παρόλο που δε θα βρισκόμαστε στην σχολική μας τάξη ,θα μπορούμε να έχουμε επαφή και αλληλεπίδραση, επικοινωνώντας είτε με email, είτε μέσω messenger.  Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρετε εξαιρετικά στην υλοποίηση της διδασκαλίας καθώς η προετοιμασία σας και οι γνώσεις σας στην ήδη διδαχθείσα ύλη είναι επαρκείς, οι δεξιότητές σας , χρησιμοποιώντας ορθά τα λογισμικά γενικής χρήσης όπως γνωρίζετε, είναι εξαιρετικές για την επιτυχή υλοποίηση των δραστηριοτήτων του θέματος . Για οποιαδήποτε απορία πριν την διδασκαλία μπορείτε να στείλετε  mail ή ερώτημα στο messenger και θα απαντηθεί προς διευκόλυνσή σας.
.
Θα  χωριστείτε  σε 3 ομάδες των 3 ατόμων ( σύμφωνα με την ονομαστική κατάσταση του τμήματος σας, δηλαδή 1-3 4-6, 7-9) , φροντίζοντας να συμμετέχει σε κάθε ομάδα ένα άτομο που να χειρίζεται ικανοποιητικά τον υπολογιστή και τα λογισμικά γενικής χρήσης. Τα μέλη της κάθε ομάδας μετά από συνεννόηση μεταξύ τους, επιλέγουν τον συντονιστή τους , με τη συμβουλή από τη μεριά του καθηγητή ,σε κάθε ομάδα να αναλάβει το ρόλο του συντονιστή ένα άτομο που χειρίζεται ικανοποιητικά τους υπολογιστές και τα λογισμικά γενικής χρήσης και διαμοιράζουν τις εργασίες για την υλοποίηση της δράσης ακολουθώντας τις οδηγίες του ψηφιακού φύλλου εργασίας , που θα είναι αναρτημένο στο blog.


ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΕΠΙΛΕΞΤΕ:


 Υπεύθυνος συντονιστής ομάδας………………………………
 Υπεύθυνος Τ.Π.Ε. ομάδας……………………………………….
Υπεύθυνος παρουσίασης ομάδας………………………………

1η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ

Δραστηριότητα 1

Συναποφασίστε τον συντονιστή της ομάδας σας, προτείνετε να είναι κάποιος που χειρίζεται ικανοποιητικά τον υπολογιστή και τα λογισμικά γενικής χρήσης.Θα παρακολουθήσετε μια παρουσίαση στον  κοινόχρηστο διαδικτυακό χώρο της Google Drive , https://docs.google.com/presentation/d/1Sr7Wq6QedCrYRJKzlFUzfnV_755xMOlRACbOLL-4qUg/edit#slide=id.g843fd29207_0_51
 κρατήστε σημειώσεις από το υλικό που θα παρακολουθήσετε , εστιάζοντας στα εξής σημεία:
-βασικά βήματα στην παροχή πρώτων βοηθειών
-χρόνος εφαρμογής
-το σκοπό του κάθε βήματος
-εγκαύματα στο πρόσωπο και στο λαιμό
-πρώτες βοήθειες σε εγκαυματία που φλέγεται
Οι απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα θα σας βοηθήσουν στην υλοποίηση της παρακάτω δραστηριότητας
Τα μέλη της κάθε ομάδας μπορούν να επικοινωνούν στο chat της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης webex ή στο messenger.

Δραστηριότητα 2
Συναποφασίστε τον συντονιστή της ομάδας σας, προτείνετε να είναι κάποιος που χειρίζεται ικανοποιητικά τον υπολογιστή και τα λογισμικά γενικής χρήσης,  κρατήστε σημειώσεις από το υλικό που θα παρακολουθήσετε σε ενημερωτικό video για τις πρώτες βοήθειες σε θερμικό έγκαυμα κάνοντας κλικ στο παρακάτω link https://www.youtube.com/watch?v=8juH8vyMirc&t=18s   κατά την διάρκεια της παρουσίασης, κρατήστε σημειώσεις στα εξής σημεία:
-βασικά βήματα στην παροχή πρώτων βοηθειών
-χρόνος εφαρμογής

-το σκοπό του κάθε βήματος
-εγκαύματα στο πρόσωπο και στο λαιμό
-πρώτες βοήθειες σε εγκαυματία που φλέγεται
Οι απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα θα σας βοηθήσουν στην υλοποίηση της παρακάτω δραστηριότητας
Τα μέλη της κάθε ομάδας μπορούν να επικοινωνούν στο chat της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης webex ή στο messenger
.Παρακαλώ απαντήστε στις ερωτήσεις του quiz κάνοντας κλικ στο παρακάτω link

2 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ
Δραστηριότητα 1
Συναποφασίστε τον συντονιστή της ομάδας σας, προτείνετε να είναι κάποιος που χειρίζεται ικανοποιητικά τον υπολογιστή και τα λογισμικά γενικής χρήσης,  κρατήστε σημειώσεις από το υλικό που θα διαβάσετε σε ενημερωτικό άρθρο για τις πρώτες βοήθειες σε θερμικό έγκαυμα κάνοντας κλικ στο παρακάτω link 

Δραστηριότητα 2
H κάθε ομάδα παρακαλείται να δημιουργήσει ένα power point 6 διαφανειών σχετικό με τις πρώτες βοήθειες των θερμικών εγκαυμάτων. Στην τελευταία διαφάνεια θα παρουσιάσουν οι μαθητές μια προσωπική σας εμπειρία από θερμικό έγκαυμα σχολιάζοντας τα σωστά και τα λάθη που κάνατε τότε, σε σχέση με τα όσα μάθατε τώρα.

Η παρουσίαση θα γίνει στην ολομέλεια της τάξης στο επόμενο μάθημα.




Στη συνέχεια αφιερώστε 2 λεπτά για να απαντήσετε στο ψηφιακό έντυπο αξιολόγησης της διδασκαλίας ,κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο


Σχόλια